Четвер, 25.04.2024, 15:38Вітаю Вас Гость | RSS
San-school
14
Меню сайту
Наше опитування
Ви навчаетесь в цій школі?

Результат опроса Результаты Все опросы нашего сайта Архив опросов

Всего голосовало: 213
Статистика
Rambler's Top100 статистика
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

з креслення


Критерії оцінювання навчальних досягнень з креслення

Критерії оцінювання навчальних досягнень з креслення
Затверджені наказом МОН україни №371 від 5.05.2008 року

І. Початковий
1 - Учень (учениця) розпізнає деякі об’єкти вивчення та називає їх (на побутовому рівні)
2 - Учень (учениця) може описувати деякі об’єкти вивчення; розпізнає інструменти та обладнання для виконання графічних робіт, знає їх призначення;
3 - Учень (учениця) має фрагментарні уявлення з предмета вивчення; виконує елементарні прийоми роботи креслярським інструментом

II. Середній
4 - Учень (учениця) знає окремі факти, що стосуються навчального матеріалу; виявляє здатність елементарно висловлювати думку; з допомогою вчителя може виконувати частину практичних завдань
5 - Учень (учениця) відтворює навчальний матеріал з допомогою вчителя; знає послідовність виконання завдання; графічні роботи містять багато суттєвих відхилень від установлених нормативних показників
6 - Учень (учениця) самостійно відтворює значну частину навчального матеріалу; дотримується послідовності виконання графічних робіт, при їх виконанні потребує систематичної допомоги вчителя

III. Достатній
7 - Учень (учениця) самостійно і логічно відтворює фактичний і теоретичний матеріал; може виконувати практичну роботу відповідно до інструкцій вчителя; графічна робота має окремі відхилення від нормативних показників
8 - Учень (учениця) виявляє розуміння навчального матеріалу, наводить приклади; користується необхідною конструкторсько-технологічною документацією; графічна робота має окремі відхилення від установлених норм
9 - Учень (учениця) володіє навчальним матеріалом і використовує набуті знання і уміння у стандартних ситуаціях; самостійно виконує практичні завдання;
графічна робота має незначні відхилення від нормативних показників

IV. Високий
10 - Учень (учениця) володіє засвоєними знаннями та уміннями і застосовує їх у нестандартних ситуаціях; може систематизувати та узагальнювати навчальний матеріал; графічна робота має несуттєві відхилення від установлених норм
11 - Учень (учениця) володіє глибокими знаннями і уміннями з предмета, аргументовано використовує їх у нестандартних ситуаціях, самостійно використовує інформацію у відповідності з поставленими завданнями; раціонально виконує практичні завдання
12 - Учень (учениця) має системні знання та уміння з предмета, свідомо використовує їх, у тому числі, у проблемних ситуаціях; користується додатковими джерелами інформації; бездоганно виконує та аналізує графічну роботу

Пошук
Наш банер

San-school 14

[ Получить код баннера]
Календар та час
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Друзі сайту
інформаційний портал Калуського району www.kambuz.org.ua - Інформаційно-розважальний портал міста Кам'янка-Бузька «АНЕКДОТИ З УКРАЇНИ» - Нові та найкращі анекдоти української мережі Талалаївська ЗОШ УНК pepeh.org.ua - Це програми, ігри, фільми, новини і багато чого іншого Освітній портал
Зв'язок з адміном

ICQ 568-821-696 E-mail: GON-01@mail.ru