Критерії оцінювання навчальних досягнень з креслення
Критерії оцінювання навчальних досягнень з креслення
Затверджені наказом МОН україни №371 від 5.05.2008 року
І. Початковий
1 - Учень (учениця) розпізнає деякі об’єкти вивчення та називає їх (на побутовому рівні)
2 - Учень (учениця) може описувати деякі об’єкти вивчення; розпізнає
інструменти та обладнання для виконання графічних робіт, знає їх
призначення;
3 - Учень (учениця) має фрагментарні уявлення з предмета вивчення; виконує елементарні прийоми роботи креслярським інструментом
II. Середній
4 - Учень (учениця) знає окремі факти, що стосуються навчального
матеріалу; виявляє здатність елементарно висловлювати думку; з
допомогою вчителя може виконувати частину практичних завдань
5 - Учень (учениця) відтворює навчальний матеріал з допомогою вчителя;
знає послідовність виконання завдання; графічні роботи містять багато
суттєвих відхилень від установлених нормативних показників
6 - Учень (учениця) самостійно відтворює значну частину навчального
матеріалу; дотримується послідовності виконання графічних робіт, при їх
виконанні потребує систематичної допомоги вчителя
III. Достатній
7 - Учень (учениця) самостійно і логічно відтворює фактичний і
теоретичний матеріал; може виконувати практичну роботу відповідно до
інструкцій вчителя; графічна робота має окремі відхилення від
нормативних показників
8 - Учень (учениця) виявляє розуміння навчального матеріалу, наводить
приклади; користується необхідною конструкторсько-технологічною
документацією; графічна робота має окремі відхилення від установлених
норм
9 - Учень (учениця) володіє навчальним матеріалом і використовує набуті
знання і уміння у стандартних ситуаціях; самостійно виконує практичні
завдання;
графічна робота має незначні відхилення від нормативних показників
IV. Високий
10 - Учень (учениця) володіє засвоєними знаннями та уміннями і
застосовує їх у нестандартних ситуаціях; може систематизувати та
узагальнювати навчальний матеріал; графічна робота має несуттєві
відхилення від установлених норм
11 - Учень (учениця) володіє глибокими знаннями і уміннями з предмета,
аргументовано використовує їх у нестандартних ситуаціях, самостійно
використовує інформацію у відповідності з поставленими завданнями;
раціонально виконує практичні завдання
12 - Учень (учениця) має системні знання та уміння з предмета, свідомо
використовує їх, у тому числі, у проблемних ситуаціях; користується
додатковими джерелами інформації; бездоганно виконує та аналізує
графічну роботу