Четвер, 21.09.2017, 23:24Вітаю Вас Гость | RSS
San-school
14
Меню сайту
Наше опитування
Ви навчаетесь в цій школі?

Результат опроса Результаты Все опросы нашего сайта Архив опросов

Всего голосовало: 213
Статистика
Rambler's Top100 статистика
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

з фізичної культури


Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з фізичної культури

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з фізичної культури
Затверджені наказом МОН україни №371 від 5.05.2008 року

При оцінюванні навчальних досягнень учнів основної групи за показником навчального нормативу визначають рівень навчальних досягнень (низький, середній, достатній, високий), а потім за технічними показниками виконання рухової дії та теоретичними знаннями виставляють оцінку в балах (таблиця).

Учень (учениця) має фрагментарні уявлення з предмета; розрізняє та виконує відповідно до вимог лише елементи фізичних вправ
Низький - 1
Середній - 2
Достатній - 3
Високий - 4

Учень (учениця) виявляє розуміння основних положень навчального матеріалу, наводить приклади; техніка виконання фізичних вправ має незначні відхилення від встановлених вимог, які аналізуються та виправляються з допомогою вчителя
Низький - 5
Середній - 6
Достатній - 7
Високий - 8

Учень (учениця) володіє узагальненими, міцними знаннями з предмета; має достатню тактичну підготовку для виконання навчальних завдань; має системні навички техніки виконання фізичних вправ, що відповідають встановленим вимогам
Низький - 9
Середній - 10
Достатній - 11
Високий - 12

На сучасному етапі, з метою формування позитивного ставлення учнів до занять фізичною культурою та підвищення рівня їх рухової активності, оцінювання навчальних досягнень з фізичної культури має здійснюватися в особистісно-зорієнтованому аспекті. В основу особистісно-зорієнтованого оцінювання покладаються: особисті досягнення школярів на протязі навчального року; активна робота учнів на уроках фізичної культури; залучення учнів до занять фізичною культурою в позаурочний час; участь у змаганнях всіх рівнів. На основі зазначених показників вчителям рекомендується застосовувати різноманітні системи нарахування «бонусних» балів. Зазначені системи корекції оцінювання мають погоджуватися педагогічною радою школи.
Під час оцінювання необхідно:
- здійснювати індивідуальний підхід, тобто створювати для учня умови, які відповідають особливостям його розвитку, рівню фізичного підготовленості, стану здоров’я;
- конкретизувати завдання, визначене змістом даного уроку, за яке учня буде оцінено;
- застосовувати гласність оцінки (своєчасно інформувати учня про оцінку з коротким аналізом виконання учнем рухової дії).

Пошук
Наш банер

San-school 14

[ Получить код баннера]
Календар та час
«  Вересень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Друзі сайту
інформаційний портал Калуського району www.kambuz.org.ua - Інформаційно-розважальний портал міста Кам'янка-Бузька «АНЕКДОТИ З УКРАЇНИ» - Нові та найкращі анекдоти української мережі Талалаївська ЗОШ УНК pepeh.org.ua - Це програми, ігри, фільми, новини і багато чого іншого Освітній портал
Зв'язок з адміном

ICQ 568-821-696 E-mail: GON-01@mail.ru